اخبار تکنولوژی 17

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 17

معرفی تکنولوژی

مهم‌ترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟

مهم‌ترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟ آیا می‌دانید که شما به‌ کدام یک از این دو بیچارگی دارید؟

در واقع بسیاری از ملت تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی را نمی‌دانند. این بدان معنی است که آن‌ها نمی‌توانند ارزش‌های متمایز و مهمی را که می‌توان از هر دو سرویس جداگانه به‌ دست آورد را درک کنند. هنوز هم بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی دو کلمه‌ای هستند که به‌ جای هم استفاده می‌شوند و به‌ همین ترتیب می‌توانند کارهایی را که به‌ جای همدیگر را انجام می‌دهند هم به‌ عنوان فهرست وظایف خویش داشته باشند. ولی به‌ شما پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید از کمپین تلفنی خویش بیشترین بهره‌وری ممکن را ببرید، به‌ شناخت تفاوت بین این دو و چگونگی به کارگیری آنها برای بالابردن شرایط تجارتی خود بهره‌گیری کنید. در این نوشته منظور داریم لغایت مهم‌ترین تفاوت بین بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی را برای شما مطرح کنیم و پس از مطالعه این نوشته و شناخت تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی می‌توانید متناسب با کسب‌وکار و دربایستن خودتان گزینه مورد احتیاج خود را گزینش کنید.


بازاریابی در اینستاگرام


کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام را از لینک ذیل گرفتن کنید.



 فروش گزیده تر – ۳۵,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰ تومان


مهم‌ترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟

یکی از بزرگترین اشتباهات تاریخی در میانی کسب و کارها استفاده از این دو کلمه یعنی بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی به‌ جای یکدیگر است. کلمه‌ی سنتی فروش تلفنی یک اصطلاح بسیار باستانی است که به‌ عنوان کار و جنبش جداگانه‌ای از دیرباز به‌ آن پرداخته شده است. اما بازاریابی تلفنی روشی است که در مقایسه با روش نخست زیاد جدیدتر بوده و بیشتر به‌ عنوان یک اصطلاح کلیدی در امور کسب و کار بهره‌گیری می‌شود که حتی فروش تلفنی هم می‌تواند گرد از ذیل مجموعه‌ها و عناصر آن به‌ حساب بیاید. امروزه بسیاری از متخصصان صنعت سوداگری از واژه‌ی بازاریابی تلفنی استفاده می‌کنند الی همه فعالیت‌هایی را که از طریق تلفن انجام می‌دهند، در جهت به کارگیری ارتباط با مشتری به‌ پیشه گیرند. این شامل ایجاد یک گروه از مشتریان برای یک فرآورده یا خدمات خاص یا ایجاد فرصت‌های جدید به‌ هدف هدایت مشتریان، ارائه‌ی اطلاعات، سپریدن تحقیقات بازار، فروش محصولات و خدمات مشتریان جدید و مشتریان قبلی می‌باشد.


بنابراین باید بدانید که اصطلاح بازاریابی تلفنی یک اصطلاح کلیدی می‌باشد که دربرگیرنده فروش تلفنی و سایر انواع تبلیغات بازاریابی‌ها در نزاکت جامعه‌ی خویش می‌شود. به‌ یاد داشته باشید که شما هم مثل دیگران این اشتباه فاحش را انجام ندهید و از بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی یا برعکس بهره‌گیری نکنید.


مطلب پیشنهادی:  راهنمای برگزیدن سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مناسب

همیشه در اثناء استفاده از سرویس خاص برای سوداگری خود باید موارد مهم پایین را در نظر داشته باشید:


بازاریابی تلفنی جذب خدماتی است که باعث برپایی علاقه، برپایی فرصت، فراهم آوردن اطلاعات، بازخورد مشتریان، امکان ملاقات و ایجاد ارتباط های تلفنی می‌باشد. اما فروش تلفنی دربرگیرنده خدماتی می‌باشد که محصولات یا خدمات خود را به‌ چهره سر راست و از راه تلفن مشتریان‌تان می‌فروشید.

آوش تک

بازاریابی تلفنی چشم‌اندازی را برپایی می‌کند که توسط آن افرادی را پیدا می‌کنید تا در باره آنچه شما به‌ آن‌ها به عنوان فرآورده یا خدمات پیشنهاد می‌دهید، اطلاعات زیادی به‌ دست آورده و فرصت مناسبی برای شناخت مشتریان و کسب و کار شما به‌ دست بیاورد. در روبرو فروش تلفنی می‌تواند این فرصت را برای کسب و کار خویش و کمپانی شما به‌ صورت کوچک‌تری انجام دهد.


بعد از اینکه با تفاوت اصلی بین دو فعالیت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی مستحضر شدید دیگر این شما هستید که می‌توانید برگزیدن کنید کدام سرویس می‌‌تواند نیازهای شما را به‌ بهترین شکل شدنی برآورده کند. برگزیدن شما به‌ طور کامل پیوستگی به‌ نتایجی دارد که شما می‌خواهید از کسب و کار خویش به‌ دست بیاورید.


بازاریابی تلفنی

کاربرد بازاریابی تلفنی چیست؟

. بازاریابی تلفنی پروژه زمان‌بر و هزینه‌بری است که مایه پیدا کردن مشتریان جدید و ایجاد علاقه به‌ برند شما و همین‌طور درمان فروش محصولات و خدمات شما با اطلاعات سر راست به‌ مشتری‌ها رویداد می‌افتد.


.  بازاریابی تلفنی مایه معرفی منابع نهفته و زیاد خوب برای تیم‌های فروش تلفنی شما می‌شود.


. به‌جای خرید اطلاعات، شما هم الان یک منبع قابل اطمینان دارید که از راه تیم فروش تلفنی به‌آن دسترسی خواهید داشت.


.  با بازاریابی تلفنی شما می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی زیاد خوب برای فروش محصولات از راه فروش تلفنی به‌ دست بیاورید.


.  بازاریابی تلفنی خوب و پسندیده می‌تواند دربایستن شما را برای دوره‌های طولانی از تماس‌های تلفنی و فروش‌های تلفنی بلندمدت و خسته کننده نجات دهد.


.  بازاریابی تلفنی هزینه‌های تعلیم را کاهش می‌دهد و مایه یادگیری یک چیرگی جدید در میانی فروشندگان تلفنی شما می‌شود.


.  بازاریابی تلفنی به‌ چهره حرفه‌ای، اسم تجاری فرآورده یا خدمات شما را به‌ مشتریان خفته ارائه می‌دهد.


. بازاریابی تلفنی سبب می‌شود الی میزان مشتریان موجود و روند خرید یک طرح کسب و کار جدید برای شما را اندازه‌گیری می‌کند.


تیم‌های بازاریابی تلفنی می‌توانند اطلاعات شما را پردازش کرده و اطلاعات کوتاهی و ساده‌ای را جهت آنالیز تعبیه و ارسال کنند.


.  بازاریابی تلفنی می‌تواند مشتریان آماده به‌ خرید را تشخیص دیتا و سرمایه گذاری‌های اختصار مدت شما روی آن‌ها را به‌ بهره برساند.


. باعث افزایش مهارت ارتباط‌های تلفنی و ایجاد ارتباط‌های بیشتر شما می‌شود.


. بازاریابی تلفنی باعث برپایی خوشنودی بیشتر در مشتری شده و پا را فراتر از نیازهای مشتریان می‌گذارد.


مطلب پیشنهادی:  بازاریابی تلفنی چیست و چه تفاوت‌هایی با فروش تلفنی دارد؟

 فروش تلفنی چه خدماتی را می‌تواند برای شما به ارمغان داشته باشد؟

اگر در حال حاضر شما اطلاعات مشتری خود را داشته باشید پس شما دربایستن به‌ کسی دارید که به‌ طور همیشگی و متقاعد کننده آن‌ها را متقاعد به‌ خرید محصولات شما کند.


. تیم‌های فروش تلفنی حرفه‌ای آموزش دیتا می‌شوند لغایت بتوانند با کاهش هزینه‌های احتمالی میزان متقاعد کردن مشتریان را بالا دستگیر و رضایت‌مندی آن‌ها را جلب کنند.


.  فروش تلفنی مایه می‌شود شما کمپین‌های تبلیغاتی تدارکاتی را با اطلاعات دقیق‌تری به‌ مشتریان ارائه کرده و به‌ چهره سازمان مکشوف به‌ سوالات آن‌ها پاسخ دهید.


. یک فروش تلفنی تاثیرگذار بیچارگی به‌ تخصص دارد. که مایه صرفه جویی پول و موعد تیم فروش شما شده و همین‌طور نیازهای فعلی‌تان را برآورده می‌کند.


. اندازه‌ی کمپین فروش تلفنی بسته به هزینه‌ای دارد که شما به‌ این شغل گزین کردن خواهید داد.


. تماس‌های تلفنی نیاز به‌ روحیه‌ی خاصی دارند و اگر کارمند شما تجربه‌ی مناسبی از صحبت کردن با شخص پشت تلفن را نداشته باشد احتمالاً که مایه می‌شود آن‌ها از خرید محصولات شما مایوس گردند.


. شما می‌توانید هزینه‌های سفرهای تبلیغاتی را با داشتن یک تیم فروش تلفنی حذف کنید.


. اگر از آن نوع کسان هستید که برادر دارید همواره با مشتریان خویش در پیوستگی باشید اما علاقه‌مندی زیادی به‌ بستگی مستقیم با آن‌ها ندارید، پس به‌ شما رهنمود می‌کنیم فروش تلفنی را کنار گذاشته و به‌ بازاریابی تلفنی بپردازید.


 




به‌ یاد داشته باشید که هر دو نوع سرویس‌های بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی می‌تواند توسط همان شرکت اجرا شود و به راستی این دو گروه می‌توانند در قالب یک تیم مشترک به‌ صورت استراتژیک با هم پیشه کنند. یک تیم کامیاب می‌تواند مجموعه‌ای از منافع نهفته را فرآوری کند و از هر دو گروه بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی برای دستیابی به‌ این قصد کاربرد کند. اگر هر دو تیم بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی با هم پیشه کنند نتایج قابل توجهی در جهت ترقی اهداف شرکت به‌ دست خواهد آمد.


بازاریابی در اینستاگرام


کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام را از لینک ذیل دریافت کنید.



 فروش گزیده تر – ۳۵,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰ تومان


با این حال کل شرکت‌ها می‌توانند طیف گسترده‌ای از گونه ها تماس‌های تلفنی، بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی، تلفن‌های ورودی و تلفن‌های خروجی ارائه دهند. به‌ شما توصیه می‌کنیم با توجه به‌ شرایط شرکت‌تان و نیازمندی‌های خود بازاریابی تلفنی یا فروش تلفنی را انتخاب کنید که با پیشه و روحیات شما همجهت باشد. اما به یاد داشته باشید که همش روش‌های ترکیبی می‌تواند تمامی گروه های مشتریان را پوشش دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد