اخبار تکنولوژی 17

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 17

معرفی تکنولوژی

انواع سئو

انواع سئو سایت را به دقت در این نوشتار جامع بخوانید و شتاب ای برای به دست آوردن جایگاه و بازدید بسیار نداشته باشید. همانطور که در کسب و کار فیزیکی نباید برای پیشرفت عجله کنیم و فقط باید تلاش نماییم ذیل ساخت و کارهای بهینه و مشتری پسند اتمام دهیم. در کسب و کار اینترنتی و تارنما ها نیز همینگونه است.


 


انواع سئو از عقیده تقسیم بندی :

انواع سئو از عقیده دسته بندی


 


1. سئو داخلی (on page SEO)

سئو درونی چیست ؟

عملیاتی که با منظور بهینه سازی بر روی صفحات سایت سپریدن میگیرد مثل کار روی محتوا سایت، سرعت سایت، لینک های داخلی، طراحی UI,UX و عملیاتی که در جهت افزایش رتبه سایت در موتور جستجو انجام می دهیم سئو درونی یا On Page SEO می گویند.


بررسی سئو درونی :

سئو درونی می تواند به صورت سئو کلاه سفید یا سئو کلاه خاکستری باشد که در زیر توضیح می دهیم و اینکه با هستی الگوریتم های جدید گوگل که به چهره هوش مصنوعی شغل میکنند اهمیت درونمایه و سئو درونی اغلب و بیشتر شده است و باید اغلب روی درونمایه داخلی به کمک الگوریتم های گوگل تمرکز کنیم.


کاربرد های سئو داخلی :

امروزه با وجود الگوریتم های بازپسین ارائه شده توسط گوگل استعمال سئو داخلی بیشتر به چشم می آید. زیرا سئو داخلی پیش از هر کاری اهمیت زیادی برای موتورهای جستجو از آنگونه موتور گوگل دارد به همین جهت برای دادن رتبه به سایت هایی که کارهای بنیادی و محتوای بهینه دارند الگوریتم هایی را به وجود آورده اند لغایت سایت های فیک و تقلبی از میان برداشته شوند با مطالعه الگوریتم های گوگل می توانید استعمال آنها و اهمیتی که الگوریتم ها امروزه دارند به شغل بگیرید زیرا اگر کسی از این الگوریتم ها غافل شود به مشکل ابهت از جمله اسپم یا پنالتی شدن صفحات روبرو می شود.


 اغلب بخوانید: الگوریتم های گوگل و گونه ها آن

هدف سئو درونی :

هدف سئو درونی این است که موتورهای جستجو و کاربران بتوانند به راحتی مطالب سایت ما را را پیدا کرده استفاده و فهم نمایند. سئو درونی به طور کلی به موتور جستجو و بازدیدکنندگان (کاربران) کمک می کند لغایت تصمیم بگیرند که محتوای سایت قابل فهم بوده و کاربران را به قصد خویش از جستجو برساند زیرا سئو داخلی بر روی درونمایه سایت متمرکز می شود.


 


تصویر سئو درونی سایت


 


برای انجام سئوی داخلی باید مواردی را انجام یا تقویت کنیم که عبارتند از :


- بهینه‌سازی آدرس URL  صفحات

موتور های جستجو از دسته گوگل به آدرس تمامی صفحات سایت پروا می‌کند. هر چه این آدرس‌ها توصیفی تر، اختصار تر و پیوسته تر باشند ربات ها سریع خوانده و منظور سایت را مشخص میکنند.


- بهینه سازی و پژوهش کلمات کلیدی

باید توسط دست موزه ها و یا نیازهایی که کاربران دارند تحقیق کرده و بر بنیاد آن ها برای مخاطبان و کاربران خویش محتوا بسازید الی به سایت شما توسط موتور ها دسترسی پیدا کنند.


- بهینه‌سازی عنوان صفحات

عنوان صفحه همان تیتری است که در صفحه موتور جستجو نمایش داده می‌شود. سعی کنید عنوان جذابی برای صفحه مورد نظر گزینش کنید که واژه ها کلیدی اصلی داخل آن بکار رفته و پیوسته باشد. عنوان را اغلب از 55 کاراکتر برگزیدن کنید و تو تگ H1 قرار دهید.


- بهینه‌سازی ساختار محتوا صفحات

این کار را با به کارگیری سرنویس‌های H1، H2، H3  و … انجام ‌دهید و البته پاراگراف را نیز با تگ p یا تگهای سایر html که برای بهینه کردن درونمایه بکار میرود استفاده نمایید. این شغل به موتورگوگل کمک می‌کند الی ساختار محتوا را بهتر تشخیص دهد و کاربران هم با سامان بهتری محتوا صفحات را نگریستن نمایند.


- بهینه‌سازی انکرتکست‌ها

انکر تکست لینک محتوایی است که به واژه کلیدی یا لینک صفحه ای می دهیم بدون اینکه لینک در نما مشخص شود مثلا در اینجا ما به کلمه کلیدی بهینه سازی سایت لینک دادیم و شما تنها رنگ آبی و متن بهینه سازی سایت را مشاهده می نمایید در حالی که یک لینک به صفحه دیگر است.


- بهینه‌سازی توضیحات meta

توضیحات متا (meta description) همان متنی است که در صفحات جست‌وجوی گوگل نمایش داده می‌شود. در ماضی شمار کلمات این متن نزدیک 165 کاراکتر بود اما اکنون که این تعدا کمتر شده است و زیاد باره توجه ربات های موتور نمی باشد. پس توضیحات متا را با به کارگیری واژه ها کلیدی جذاب، ساده و روان به کاربران شناسایی و باره فهم ربات ها پیمان دهید.


- بهینه‌سازی چگالی کلمات کلیدی

قرار نیست محتوا پر از واژه ها کلیدی باشد زیرا کلمات باید به گونه ای باشد که کاربران و موتورها متوجه قصد شما بشوند زیرا واژه ها و توضیحات بسیار و نامفهوم محتوای مفید برای کاربر نمی باشد.


- بهینه سازی لینک‌ های داخلی

در اینجا دو گونه لینک داریم احد لینک به صفحات داخلی یا همان لینک بیلدینگ و دومی لینک به صفحات سایت های پیوسته دیگر که هر دو دارای اهمیت می باشد و باید هر دو را به پیشه بگیرید زیرا لینک به صفحات داخلی آژانس دیجیتال مارکتینگ آوش تک باعث می شود کاربران در صفحات شما دور زده و باره پروا آنها پیمان بگیرد و دوم اینکه به سایت های دیگر لینک دهید و این نیز باعث می شود اگر سایت بزرگ و خوب روبرو محتوای بهینه و کامل تری نداشته باشد موتور نخستینگی شما را میگیرد و به سمت شما بک می دهد.


- بهینه سازی کدهای نشانه‌گذاری اسکیما

با استفاده از کدهای اسکیما به موتور میفهمانیم که این دسته از سایت و یا تگ باره عقیده در ارتباط با چه موضوعی است و آسان تصمیم بگیرد الی کاربران که پیگیری ویدئو، عکس و ... هستند به صفحه ما هدایت شوند.

Galaxy S20 Ultra فراتر از انتظارات فروخته شد

گوشی Galaxy S20 Ultra گران‌ترین گوشی از از خانواده پرچمداران S20 است.

تحلیل‌گران بازار موبایل در ابتدا بر این باور بودند گوشی S20 عملکرد خوبی در بازار نخواهد داشت و مورد استقبال عمومی قرار نمی‌گیرد؛ البته این نکته در خصوص S20 Ultra بهتر خواهد بود و میزان فروش قابل توجهی خواهد داشت.

به گفته یکی از تامین کنندگان سامسونگ، به نظر می‌رسد این شرکت در حال افزایش تولید دوربین 12 مگاپیکسلی پشت و دوربین جلوی سلفی 40 مگاپیکسلی است؛ از هر دو این تجهیزات در S20 Ultra استفاده می‌شود.

اعتقاد تحلیل‌گران این بود که مصرف‌کنندگان بیشتر به دنبال Galaxy S20 یا +S20 می‌روند؛ زیرا ارزش قیمتی بهتری دارند. اما خوب به نظر می‌رسد که ارزش مالی همیشه مهم‌ترین پارامتر نیست و Galaxy S20 Ultra با قیمت 1400 دلاری خود این موضوع را نقض خواهد کرد.

منبع:

https://click.ir/1399/01/20/galaxy-s20-ultra-sold-out-beyond-expectations/

سامسونگ برنامه‌های خود را به دلیل کرونا به تعویق انداخت

غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولید کننده موبایل تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان، مجبور شدند که فروشگاهها و کارخانه های خود را تعطیل و خطوط تولید و فعالیت‌های آنها را متوقف کنند.

حالا بر اساس گزارش جدیدی که در وب‌سایت gsmarena آمده است، این شرکت بزرگ کره‌ای اعلام کرده که قصد دارد تولید انبوه تراشه‌های ۳ نانومتری (۳nm chips) خود را که قرار بود از سال آینده یعنی ۲۰۲۱ میلادی کلید زده شود، به سال بعد از آن یعنی ۲۰۲۲ میلادی به تعویق خواهد انداخت.

طبق گزارش‌های پیشین، سامسونگ به منظور رقابت با شرکت تایوانی TSMC سعی در تولید و فروش تراشه های ۳ نانومتری (۳nm chips) داشت و حالا با به تعویق افتادن برنامه‌های سامسونگ به سال ۲۰۲۲ معلوم نیست که کدام یک از آنها موفق خواهند شد این محصول را برای نخستین بار به بازارهای جهانی عرضه کنند.

منبع:

https://click.ir/1399/01/20/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%da%a9%d8%b1%d9%88/